czwartek, 29 grudnia 2016

Cut crease on New Year's Eve!

Sylwester już tuż tuż. Masz już zaplanowane jak będziesz wyglądać w ten wystrzałowy i szalony dzień? Mam idealną propozycję makijażu dla ciebie. 
Noc w której witamy nowy rok rządzi się innymi prawami niż inne imprezy w ciągu roku. W ten jeden jedyny dzień wszelkie brokaty i przepych jest jak najbardziej na miejscu! Wyciągaj więc z szafeczki brokaty i do dzieła!


Cut crease to technika makijażu, która przykuwa oko każdej osoby. Wymaga ono precyzji i na pewno wprawy. Osoba zaawansowana za pierwszym razem stworzy coś ok, ale jeśli twój makijaż jest na poziomie podstawowym i troszkę lepszym, zrób próbę a nawet kilka. Ale dla chcącego nic trudnego! 


Powyższe zdjęcia idealnie prezentują na czym polega ta technika. Idealna kreska + najczęściej beżowa powieka + mocno zaznaczone załamanie z wyciągnięciem jego do zewnętrznej strony. 
Brzmi banalnie, co nie? Niestety jest absolutnie odwrotnie. Poczynając od problemów z idealną kreską, doklejeniem rzęs, idealnym wycieniowaniem załamania aż do wyczyszczeniem powieki. Zajmuje to bardzo dużo czasu. 


Aby dodać więcej szaleństwa naszemu makijażowi możemy dodać brokatowo-złotą kreskę przy linii łączącej załamanie z powieką. Możemy również standardową beżową powiekę zamienić na jakiś kolor, np. pasujący do naszej stylizacji. Konturowanie załamania poprzez inny kolor niż brąz jest również bardzo spektakularne. Ja (zdjęcie niżej) stworzyłam wersję delikatniejszą z niebieskim załamaniem. Jednakże prawdziwie rzucający się kolor w oczy to róż. Pani wyżej idealnie wykonała ten makijaż.


Biorąc pod uwagę fakt, że nie jestem makijażystką. Nie mam żadnego kursu. Mam zaledwie 17 lat i tworzyłam cut crease pierwszy raz (!), myślę, że wyszło całkiem znośnie. Niedługo pokażę wam wersję ulepszoną i dopracowaną. Czekajcie i trzymajcie mnie za słowo! Trening czyni mistrza!

3... 2... 1...! 
Gotowe na imprezę sylwestrową? Mam nadzieję, że tak :*
Czekam na wasze komentarze odnośnie tej techniki makijażu, czy ktoś ją potrafi i może zastosuje na sylwestra. 
xoxo ♥

37 komentarzy:

  1. Wygląda genialnie! Czekam na następny rok z niecierpliwości ;3
    https://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jeszcze nie gotowa nadal nie wiem co na siebie włoże :) Piękne inspiracje :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się taki makijaż :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale pięknie ja się tak nie umiem malować :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2016/12/parka-khaki-karpacz.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny makijaż !
    Ja jeszcze jestem w rozsypce :(
    Zapraszam na --> Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi się bardzo podoba ta technika makijażu. Sama nigdy tego nie próbowałam ale chyba muszę! Świetnie Ci to wyszło! przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie tak cudownie, ale dziękuję za te miłe słowa ;p

      Usuń
  7. Ja zdecydowanie wolę klasykę makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pewnie, że wyszło Ci świetnie! W sumie mogłabym pokombinować z takim makijażem na Sylwestra może :) Choć nadal nie mogę się zdecydować w czym będę i jaki do tego dobrać make-up ;)
    Pozdrawiam cieplutko, piątkowo! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne makijaże ;)) Wszystkie mi się podobają :D Są dopracowane w każdym szczególe ;) Super inspiracje ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne kreski, mam nadzieję,że kiedyś dojdę do wprawy i sama będę umiała robić takie cudowne makijaże :)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękny ten makijaż, ale mam wrażenie, że najlepiej prezentuje się przy oczach migdałowych, z moimi zawsze jest problem :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny efekt osiągnęłaś. Ja nie posiadam takich zdolności :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny makijaż ;)

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeju ♥ jak ja chciałabym umieć robić taki śliczny makijaż oczu.
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  15. Makijaż z użyciem techniki cut crease jest wręcz idealny na Sylwestra. Daje ogromne pole możliwości, można dodać brokat, kolorowe kreski i sztuczne rzęsy, a efekt końcowy będzie piorunujący.

    OdpowiedzUsuń
  16. ciekawa ta technika. niektóre z tych inspiracji mi sie podobają, inne nie, więc nie wiem czy zrobiłabym sobie coś takiego. widać że to bardzo pracochłonne i wymaga wprawy, niestety ja w robieniu makijażu jestem cieniasem :P.
    Szczęśliwego Nowego Roku!

    stylowana100latka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Prześliczne makijaże ale i bardzo pracochłonna :)
    Szczęśliwego Nowego Roku

    OdpowiedzUsuń
  18. Co do makijażu oczu to dopiero małymi krokami zaczynam ale przyznam, że jak na pierwszy raz wyszło ci bardzo dobrze! Widocznie masz rękę do tego bo aż bałabym się pokazać swoich pierwszych razów z makijażem! Prezentuje się świetnie!
    Szczęśliwego Nowego Roku!
    olinkablogxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow świetna propozycje na makijaż sylwestrowy. Na pewno jakiś wykorzystam, tylko zobaczymy czy mi się na tyle to zrobić żeby dobrze wyglądało :)
    dreamerworldfototravel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten makijaż jest cudowny! Mega mi się podobają mocno zarysowane oczy na Sylwestra, w końcu to tylko jedna taka noc w roku :P
    Nie skorzystam jednak, bo niestety ja "Imprezuję" z Polsatem i jak na taki mocny makijaż jestem za młoda.
    Ale jest piękny! Czekam na ulepszoną wersję.
    http://roksanaphotoechelon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Niestety w tym roku Sylwestra spędzę z lekami przed telewizorem, więc makijaż raczej mi się nie przyda. Ale z pewnością chętnie spróbuję cut crease na inną spektakularną okazję, bo wygląda super ! :D
    Twoja wersja bardziej mi się podoba,"nie rzuca się tak bardzo w oczy" :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Idealnie *.* niestety ja mam problem z cieniami :c

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale śliczne! *. *
    pooositivee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja niestety w malowaniu oka jestem slaba ale te matowe cienie, kreski, brokat i dlugie, gęste rzesy strasznie mi sie podobaja! Ja w tego sylwestra nie bede za duzo na siebie nakładać bo nie chce aby to ze mnie spłynęło, haha :) super zdjecia, buziaki. Szczęśliwego nowego roku

    http://caiawichowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Wydaje się skomplikowany :) być może to kwestia wprawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczny! Uwielbiam tego typu makijaże <3

    http://stegofashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. czasem próbuję,ale myślę że jak bym pocwiczyła na kimś to szłoby mi znacznie lepiej

    OdpowiedzUsuń
  28. Prezentuje się bardzo intrygująco :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Chciałabym tak umieć... może kiedyś spróbuję:) i jak na 17 lat to pięknie! Ja w tym wieku nie wiedziałam co to tusz do rzęs... Fajnie byłoby zebrać kilka osób i np. zrobić jakieś wyzwanie makijażowe:D np. właśnie coś takiego:) To mogłoby być ciekawe:D Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń