piątek, 22 września 2017

Summary of 2017.

Dzień dobry!
Ojej. Jak to lato szybko minęło. Nie mogę kompletnie zrozumieć jak to wszystko mogło mi tak przelecieć między palcami tak bezwładnie. Hehe. Duża dawka zajęć, pracy i czas mija. Niestety. Tak dla siebie bardziej chciałam dziś napisać o wspomnieniach odchodzącego lata. Mini fotorelacja. Zapraszam.




18 Eweliny...
Wesele z Piotrkiem i Weroniką...
Chrzciny Natana...
Udział w pokazie mody...
18 Leny...
18 Żanety...
Ślesin...
Prawo jazdy...
Założenie bullet journala....
18 Arka...
Zmiana koloru włosów....
Rozpoczęcie roku szkolnego....
Moja 18....
Zdania prawa jazdy....
Zakup lampy pierścieniowej....
Spotkania ze znajomymi....
Grill....
Zakup toaletki....
Rozwinięcie się w stronę makijażową....
Praca...



Chyba się nie leniłam. Muszę częściej robić sobie plany wakacyjne a potem takie podsumowania ;) A wy, co zrobiłyście kreatywnego we wakacje? Czekam na opowieści! xoxo

11 komentarzy:

  1. Bardzo ładne zdjęcia! Fajne miałaś wakacje. Gratuluję zdania prawa jazdy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję zdania na prawko :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny mix zdjęć :). Ja w wakacje robiłam dużo różnych rzeczy, ale głównie to spotykałam się ze znajomymi i korzystałam z pogody wyjeżdżając na wyjazdy :). Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba idea takich postów ze zdjęciami.
    Sama chętnie bym zrobiła taki przegląd wakacji. Kilka razy robiłam nawet podobny po wczasach.
    Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Całkiem sporo udało Ci się zrobić w minione lato! :) Super:)
    Ja wakacji jako takich nie miałam, ale nie próżnowałam. Jedynym i najważniejszym sukcesem jest chyba mój blog :) Tak poza tym to małe zwycięstwa w pracy :)

    Pozdrawiam, Tak Po Prostu BLOG :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wakacje za szybko mijają..Ja odkąd pracuję to każdy dzień który jest wolny to dzień zbawienia i nie ważne czy pada czy zima itp :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje za prawko <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/09/must-have-na-jesien-i-wishlista.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia, też marzę o toaletce ;)
    Moje wakacje to nuda, praca:(
    Zapraszam do siebie...

    OdpowiedzUsuń